Menü

TR / EN

7 Mayıs 2013 Salı

7. Ulusal BÖTE Öğrenci Kurultayı ve Kavrakoğlu Grup





 

Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Öğrenci Kurultayı her yıl farklı bir üniversitenin Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü ve ilgili kulübü tarafından organize edilen, bölüm öğrencileri arasındaki etkileşimi ve iletişimi artırırken mesleki ve kişisel gelişimlerine katkıda bulunmak, ülkenin eğitim teknolojileri ve bilişim alanındaki yönelimlerini belirlemek ve bu alanda gelişimine destek vermek, öğrencilerin geleceklerine dair planlar yaparak sorunlarını tartışma, sektör temsilcileri ve akademisyenlerle iletişime girme şansı bularak hedeflerini belirlemek amacıyla düzenlenen mesleki ve sosyal bir toplantıdır.


Yedincisi Bahçeşehir Üniversitesi Beşiktaş Kampüsünde gerçekleşen Öğrenci Kurultayında, Kavrakoğlu Eğitim Teknolojileri’nden Miray Darıcı Mezunlar Panelindeki konuşmacılardan biri idi.Kurumumuzda Eğitim Teknoloğu olarak, İçerik Üretim ekibi içerisinde çalışan Miray Darıcı panelde kendisinin hazırladığı;

- Lisans öğreniminin ardından Eğitim Teknoloğu olmaya nasıl karar verdi?
- BÖTE öğrenci kurultayları kendisinin meslek hayatı açısından nasıl bir önem teşkil etmektedir?
- Kavrakoğlu Eğitim Teknolojileri’nde işe başvurma ve kabul edilme süreçlerine ait işleyiş nasıldır?
- Kavrakoğlu Eğitim Teknolojileri içerisindeki çalışma prensipleri nelerdir?
- Kavrakoğlu Eğitim Teknolojileri’nin uzaktan eğitim alanında BÖTE mezunlarına verdiği önemin ve   desteğin  derecesi nedir?
- Eğitim Teknoloğu kimdir ? Karakteristik özellikleri neler olmalıdır ?
- Mezun olacak BÖTE öğrencileri hangi mesleği tercih ederse etsin dikkat etmesi gereken unsurlar neler olmalıdır?
- Mezun olacak BÖTE öğrencileri iş hayatlarındaki başarı ve mutluluğa nasıl ulaşabilirler?


soruları çerçevesinde, Kurultay’a katılan BÖTE öğrencileri ile paylaşımlar gerçekleştirmiştir.
Eğitim Teknoloğumuz Miray Darıcı’nın katıldığı Mezunlar Paneli bünyesinde ayrıca;


Tufan Çetiner, Eğitim Teknolojileri ve Bilgi Yönetimi Yetkilisi, Garanti Bankası

Yunus Ayyıldız, Oyun Tasarımcısı ve Geliştiricisi, ODTÜ Teknokent METUTECH-ATOM Kuluçka Merkezi-gameBra.in

Uğur Aydın, E- Öğrenme Uzmanı, Bilgi Kurdu

Ersen Erdem, Türkiye Ülke Müdürü, Britannica

Kubilay Sükan, E- Öğrenme ve Raporlama Uzmanı, Teknosa

Hatice Şengür, Proje Yönetim Ekibi Yöneticisi, Enocta
Çağrı Güzel, Assistant Brand Manager (ABM), Loreal Türkiye

gibi farklı sektörlerde başarı gösteren BÖTE mezunları da konuşmacı olarak bulunmuşlardır.

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder